اس ام اس عاشقانه
مطالب جالب و طنز
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:اس ام اس عاشقانه, :: 15:22 :: نويسنده : علی باقرزاده

 

اس ام اس عاشقانه

دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد ندانستم توی ظالم دلی آهنربا داری.

***************************

آسوده خاطر زصحرا گذر کن زیرا گرگها خاطرشان هست آهوی منی.

***************************

هیچ دانی که در این خلوت بیرنگ سکوت،اگر از یادت یادی نکنم، میمیرم...

***************************

اینجا رادیو"دل" است
صداي مرا از عمق "قلبم" می شنوید، این يك SMS نیست، يك "احساس" پاك ***************************

اگر میدانستم انسانها را به خاک میسپارند، خاک میشدم تا تو را به من بسپارند

***************************

تو را در قلب شعرم می گذارم / به دست باد و باران می سپارم / تمام شعر من یک جمله بشنو / تو را تا بی نهایت دوست دارم

***************************

در دیده به جای خواب آب است مرا 
زیرا که بدیدنت شتاب است مرا 
گویند بخسب تا به خوابش بینی 
ای کم خردان چه جای خواب است مرا

***************************

هزار شاخه گل تقديم به آينه شكسته اي كه لبخند تو را هزار بار تكرار ميكند

***************************

بيادتم ؛ حتي اگر قرار باشد شبي بي چراغ در حسرت يافتنت تمام كوچه ها را پابرهنه قدم بزنم

***************************

رو تو يه حساب دیگه میکردم ناراحت نشو ولی تازه فهمیدم مردم راست میگفتند تو آدم دو رویی هستی... 
یه روت ماه یه روت گل یکی از یکی قشنگتر

***************************

انواع چیپس
ساده مثل دلت 
نمكی مثل خودت 
فلفلی مثل چشات 
گوجه اي مثل لبات

***************************

انالله و انا الیه راجعون
فرستنده این پیام از دوریتان جان داد

***************************

كاش يادت نرود روى آن نقطه پررنگ بزرگ ,بين بى باورى آدم ها, يك نفر مى خواهد كه تو خندان باشى نكند كنج هياهوى زمان , بروم از يادت.

***************************

تو فراموش مكن آنچه ميان من و توست،گر چه دنيا فراموش گه خاطره هاست

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: